2205979.jpg

Telkkua katsellessani huomasin, ettei laihdutuksestani tule mitään, jos en saa kunnon "otetta" siitä. Siksipä tämä blogi. N. kaksi vuotta sitten seitsemännellä luokanna aloitin laihdutuksen, ja sain jopa jotain aikaankin. Kasilla se sitten jäikin, ja lihoin 10 kiloa.

Nyt, 9. luokalla aloitin laihduttamisen 1.1.2009. Tähän mennessä olen saanut vähennettyä syömistäni, ja olen käynyt pitkillä kävelylenkeillä. Painan tällä hetkellä 66 kiloa, tavoitteena 55 kg koulun loppuminen haamurajana. Jep, tuon 10 kiloa saisi pois nopeamminkin, mutta minä olen laiska.

Liikkumiseeni kuului pyöräily syksyllä, mutten laihtunut ollenkaan vaikka matkaa kertyi kuukaudessa yli 100 km. Johtuikohan se syömisestäni? Nyt huomasin ilokseni, että joulun aikana laihduin 68. kilosta 66. kiloon TEKEMÄTTÄ MITÄÄN. Mutta luultavasti kilot ovat tulleet jo takaisin... Harmi. Nyt tavoitteena väh. tunnin kävely/ hölkkälenkki joka toinen päivä, ja lihaskuntoa.

Olen muuten tyytyväinen itseeni, mutta poskeni ovat HIRVEÄT, leuka roikkuu rumana, solisluut eivät erotu, kädet löllyy + paksut reidet ja pohkeet. Yäk. Yläruumiiseen olen ihan suht. tyytyväinen, mutta laihduttamisen varaa on... JA SORMET. YÄK.

Tämän päivän syömiset:
2x kalapihvi
½ desiä salaattia (sis. salaatinlehtiä, paprikaa, minitomaatteja, kurkkua, ananasta...)
3x sämpylä
2x jugurtti
3x minikarjalanpiirakat

Tuosta listasta voi huomata, että hamstraan vaaleaa leipää HIRVEÄSTI. Viimeksi laihduttaessani sain vaalean leivän kokonaan pois listoilta, joten miksen nytkin saisi? Mehutkin voisi jättää pois.                                        

2206044.jpg           

Tuollaisesta ruumiista olisin onnellinen. En pyri laihduttamisellani anoreksiaan, minusta ylilaihat ihmiset ovat rumia. En tajua, miksi anoreksiaa ihannoidaan. KUVOTTAVAA.

2206066.jpg

Kuvat otettu netistä :).