Oikein massapostausta tänään.

Välillä poikaystävän kanssa on hieman ahdistava söpöillä, kun poika sattuu olemaan alipainoinen. Aina, kun ei ole tilaa kuin vain toiselle (esim. seurakunnan illoissa), mä tarjoudun ottamaan hänet syliin. Kerran (itse asiassa ennen uutta vuotta yhdellä leirillä...) oon istunut hänen syliinsä ja äh. Hirveää. En oikein jaksa uskoa että se jaksaa pidellä mua. Raukka.

Mun kaverit valittaa aina kovaan ääneen kuinka ne on lihavia ja löllöjä. Hyvähän niillä mennä sanomaan, mä oon niitä kaks kertaa paksumpi. Toinen kavereista on laihtunut hirveästi tämän vuoden aikana, ja jaksaa toitottaa kuinka läskit hyllyy. Mä osaan pitää turpani kiinni laihuttamisesta, joten en ainakaan saa säälittävää kuvaa itsestäni valittamalla kuinka olen läski jne... Vaikka teen sitä usein netissä.

Hmm. Oon jo suunnitellu minkälaisia vaatteita ostan kesäksi, kun olen laihtunut. T- paitoja tai muita lyhythihaisia en voi pitää (kukin arvuutelkoon miksi). Mutta, olen jo päättänyt ostaa mm. Backstreetiltä jonkun hieman kalliiman polvipituisen hameen (MUSTA), mustat leggingsit (en omista tuollaisia...), luultavasti uuden Nightwish hupparin (joululahjaksi saamani on PARI KOKOA LIIAN SUURI.), punaiset farkut (meinasin ostaa alesta, 9,90€, mutta eivätpä mielestäni sovi mulle, koska mulla on pitkähköt jalat...), uusia pitkähihaisia paitoja, huppareita, hameita... Mustia farkkuja tietenkin. Näistä hankinnoista voi päätellä että pukeudun pääosin mustaan, ja kuuntelen metallia.

No, nyt hieman musta juttua...

- 15 vuotta, kesällä 16.
- 168 cm, 66kg
- kuuntelen metallia, pääosin gootahtavaa
- itserakkauteni rajoittuu pitkiin vaaleisiin hiuksiini
- harrastan partiota, kitaran soittoa ja pyöräilyä
- tykkään liikaa Maraboun Daim- suklaasta
- en voi sietää kermajäätelöä
- vaaleat leivät- addiktio
- pissisten massasyrjintä
- ahdistushäiriöinen
- vainoharhainen
- näen pimeässä kaikkea mukavaa mitä muut eivät näe (tästä  hyvästä mua kutsutaan skitsofreenikoksi)

Tätä kirjoitellessani taistelin hetken pituuteni kanssa. Kerronko totuuden, pidennänkö vaiko sensuroin? Päädyin totuuteen.